Nie miałeś prądu dłużej niż 24 godziny? Należy ci się bonifikata [POBIERZ WNIOSEK]
Dopiero wczoraj (12.07.) w ostatnich miejscach regionu usunięta została gigantyczna awaria spowodowana nawałnicą, jaka przeszła przez Śląsk w środę (8.07.) rano. Tauron Dystrybucja czeka na wnioski w tej sprawie. Mamy dla was wzór takiego wniosku.
O skali awarii świadczą liczby: ponad 3 tysiące zgłoszeń o zniszczonej infrastrukturze, blisko setka uszkodzeń na liniach wysokiego i średniego napięcia, ponad 700 zerwanych przewodów niskiego napięcia. W kulminacyjnym momencie bez prądu było 450 tysięcy odbiorców.
Wniosek o bonifikatę z tytułu niedostarczonej energii elektrycznej – WNIOSEK TAURON
Wypełniony wniosek można wysłać pocztą na adres Tauron Obsługa Klienta, 40-389 Katowice, ul. Lwowska 23 lub złożyć w najbliższym punkcie Obsługi Klienta Tauron.