Ankiety dla pacjentów rybnickiego SOR-u. Szpital czeka na informacje o problemach
Jesteś niezadowolony z obsługi lekarskiej na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym w rybnickiej lecznicy? Zbyt długo czekałeś na wizytę u lekarza, masz inne zastrzeżenia? Po informacjach Radia 90 z minionego tygodnia, gdzie pacjenci czekali na przyjęcie 10 godzin, szpital postanowił dać wszystkim szanse na szybkie poinformowanie dyrekcji o problemach z jakimi się zetknęli.
Na szpitalnym oddziele ratunkowym stanęła specjalna urna, do której można wrzucać wypełnione na miejscu ankiety. Mówi rzecznik Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego numer 3 w Rybniku, Michał Sieroń:
Co znajduje się w ankiecie?
Przypomnijmy, że niezadowoleni pacjenci mogą także osobiście bądź listownie składać wspomniane wnioski do dyrekcji, skargę można wysłać także drogą elektroniczną. A poskarżyć można się także do NFZ-tu czy rzecznika praw pacjenta.
Dodajmy, że problemy na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym zdarzają się nie tylko w Rybniku. W Radiu 90 mówiliśmy o sytuacji ze szpitala w Wodzisławiu, gdzie 92-letnia kobieta czekała na poradę lekarza na izbie przyjęć 7,5 godziny – TUTAJ.