Radio 90 logo

MUZYKA WYBRANA DLA CIEBIE • Cieszyn 95.2 fm • Rybnik 90 fm Słuchaj Online Facebook YouTube Instagram

Inne godziny pracy urzędu w Godowie

Facebook Twitter

Zmiany w godzinach pracy w Urzędzie Gminy w Godowie. Od poniedziałku (19.10.), urzędnicy będą pracować od 7:00 do 12:30, potem będzie pół godziny przerwy i kolejni petenci znów będą przyjmowani od 13:00. Przywrócona zostaje bezpośrednia obsługa klientów, ale tylko według określonych zasad, a warunkiem podstawowym jest umówienie się na wizytę.

Godów

Od poniedziałku (19.10.) Urząd Gminy Godów będzie czynny  w godzinach:

  • w poniedziałek w godzinach od 7.00 do 12.30 i od 13.00 do 17.00,
  • od wtorku do czwartku w godzinach od 7.00 do 12.30 i od 13.00 do 15.00,
  • w piątek w godzinach od 7.00 do 12.30 i od 13.00 do 14.00.

Warunkiem skorzystania z możliwości bezpośredniej obsługi jest wcześniejsze, telefoniczne umówienie wizyty z pracownikiem danego biura.

Urząd prosi o zachowanie poniższych zasad:

  • na spotkanie należy przybyć punktualnie,
  • klienci oczekujący na wejście przed budynkiem Urzędu zobowiązani są do zachowania odpowiednich, bezpiecznych odległości,
  • aby wejść do budynku, należy zasłonić nos i usta,
  • po wejściu do budynku urzędu obowiązkowo należy dokonać dezynfekcji rąk,
  • przy stanowisku obsługi znajdować się może tylko 1 klient (nie dotyczy opiekunów/kuratorów osób niepełnosprawnych, starszych oraz małoletnich) oraz pracownik/pracownicy urzędu,
  • na terenie urzędu klient może poruszać się tylko w obecności pracownika biura związanego z przedmiotem wizyty,
  • po załatwieniu sprawy należy natychmiast opuścić budynek urzędu – do wyjścia klienta odprowadzi pracownik urzędu.

Na terenie urzędu wyznaczone jest miejsce, przegrodzone przesłonką pleksi, służące do kontaktów mieszkańców z pracownikami. Stanowisko jest na bieżąco dezynfekowane.

Urząd zachęca, aby kontakt klientów z pracownikami Urzędu następował w dalszym ciągu telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem ePUAP.

W dalszym ciągu przy wejściu do budynku Urzędu umieszczona jest „skrzynka podawcza”, do której klienci mogą składać dokumenty lub informacje (bez potwierdzenia złożenia dokumentu ) z prośbą o kontakt w prowadzonej przez urząd sprawie. Wszelkich opłat w dalszym ciągu należy dokonywać przelewem.

Podstawowa lista kontaktowa do urzędu:

  • telefonicznie +48 32 47 65 065 wew. 10 – Biuro Obsługi Klienta
  • +48 32 47 65 100 wew. 22 – sekretariat
  • +48 32 47 65 065 wew. 13 – Urząd Stanu Cywilnego
  • przez e-mail – [email protected]
  • przez platformę ePUAP

Czytaj także:

Najnowsze

R E K L A M A

Polecamy dzisiaj