Radio 90 logo

MUZYKA WYBRANA DLA CIEBIE • Cieszyn 95.2 fm • Rybnik 90 fm Słuchaj Online Facebook YouTube Instagram

Jak działa Internetowy System Kolejkowy w Urzędzie Miasta w Żorach?

Facebook Twitter

Umów się online na wizytę m.in. w Wydziale Spraw Obywatelskich. Urząd Miasta w Żorach przypomina o tej opcji, bo wciąż wielu mieszkańców o tym zapomina. Korzystając z internetowego systemu kolejkowego można umówić się na wizytę w magistracie, by zarejestrować samochód, odebrać prawo jazdy czy wymienić dowód osobisty.

Urząd Miasta Żory

Jak to zrobić? Wystarczy kilka kroków!

  • Wejdź na stronę www.zory.pl i kliknij w baner Internetowy System Kolejkowy.
  • Wpisz swoje dane i wybierz rodzaj sprawy, którą chcesz załatwić. System pozwala na wybranie jednej z pięciu usług: Rejestracja Pojazdu, Prawa Jazdy, Dowody Osobiste, Ewidencja Ludności oraz Odbiór dowodu osobistego / Zgłoszenie nabycia lub zbycia pojazdu.
  • Wybierz datę i godzinę wizyty – dostępne terminy zaznaczone są kolorem zielonym.
  • Po kliknięciu pola „Zarezerwuj” wyświetli się potwierdzenie i numer rezerwacji. W przypadku wpisania adresu e-mail, potwierdzenie zostanie wysłane na skrzynkę mailową.
  • W dniu wizyty przyjdź do Urzędu Miasta Żory przy Rynek 9 kilka minut przed umówioną wizytą i pobierz bilet z automatu biletowego, znajdującego się przy wejściu do Wydziału Spraw Obywatelskich. By to zrobić wpisz numer rezerwacji.
  • Automat biletowy wydrukuje bilet, z którym należy oczekiwać na wywołanie numeru. Numer wyświetli się na ekranie nad odpowiednim stanowiskiem obsługi oraz będzie wywołany przez pracownika urzędu.
  • W przypadku niezgłoszenia się klienta do wyznaczonego stanowiska, bilet zostanie anulowany.

Godzina rezerwacji wizyty jest określana orientacyjnie. Rozpoczęcie obsługi może ulec opóźnieniu, w zależności od zakończenia obsługi poprzedniego klienta. Przybycie po wyznaczonej godzinie spotkania i niewygenerowanie biletu przed wizytą, będzie skutkowało automatycznym anulowaniem rezerwacji i utratą kolejki.

W przypadku rezygnacji z umówionej wizyty, prosimy o anulowanie jej korzystając z linka zamieszczonego w wiadomości mailowej, otrzymanej po dokonaniu rezerwacji. Umożliwi to skorzystanie z terminu wizyty innym oczekującym osobom.

Uwaga! Klienci, którzy nie mają dostępu do Internetu, mogą umawiać wizyty telefonicznie, kontaktując się z odpowiednim referatem. W tej sytuacji po przybyciu na umówioną godzinę, należy pobrać w automacie bilet, wybierając usługę, której dotyczy załatwiana sprawa. Klienci oczekujący na wywołanie numeru biletu, mogą skorzystać z poczekalni.

Internetowy System Kolejkowy:

Ewidencja ludności – tel. 32 43 48 109

Dowody osobiste – tel. 32 43 48 110

Prawa jazdy – tel. 32 43 48 107

Rejestracja pojazdów – tel. 32 43 48 103

Czytaj także:

Najnowsze

R E K L A M A

Polecamy dzisiaj