Jak poruszać się po Starostwie Powiatowym w Cieszynie? Obowiązują nowe zasady obsługi mieszkańców
W każdym wydziale jednocześnie może być obsługiwany tylko jeden klient. Od dziś (19.10.) w Starostwie Powiatowym w Cieszynie obowiązują nowe zasady obsługi mieszkańców, bo powiat cieszyński znalazł się w czerwonej strefie.

Dlatego w budynku przy ul. Szerokiej 13, gdzie znajdują się wydziały: Geodezji, Kartografii i Katastru, Nieruchomości, Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa oraz Architektury i Budownictwa, ruchem klientów będzie kierował pracownik służby ochrony. Wejście do wydziałów będzie możliwe tylko za okazaniem karty wstępu.
Zmiany nie dotyczą wydawania map, wypisów i wyrysów – to będzie odbywało się na dotychczasowych zasadach. Natomiast w Wydziale Komunikacji przy Granicznej liczba klientów zostaje ograniczona do osób jednocześnie przebywających w poczekalni. Ruchem klientów będzie kierował pracownik służby ochrony. Obowiązują maseczki i dystans.
W trosce o bezpieczeństwo, w związku z trudną sytuacją dotyczącą koronawirusa, starostwo apeluje i prosi o załatwianie spraw w pierwszej kolejności:
- telefonicznie (od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu) – urzędnicy udzielą wszelkich niezbędnych informacji w zakresie poszczególnych spraw oraz pomogą ustalić, które sprawy można załatwić zdalnie, wykaz numerów telefonów TUTAJ,
- mailowo poprzez adres sekretariat@powiat.cieszyn.pl lub poprzez adresy poszczególnych Wydziałów/Biur, których wykaz znajduje się TUTAJ,
- przez platformę ePUAP na skrytkę: /pzcieszyn/skrytka
- drogą pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn.
Podczas wizyty klienta w Urzędzie bezwzględnie obowiązuje zachowanie niezbędnych środków bezpieczeństwa, w szczególności: zachowanie odstępu od pozostałych osób, zakrycie nosa i ust maseczką lub w inny dopuszczalny sposób oraz obowiązkowa dezynfekcja rąk.
Czytaj także: