Jastrzębie-Zdrój: Oszukana podczas zakupu węgla
Mieszkanka Jastrzębia-Zdroju została oszukana podczas zakupu węgla. O sprawie, ku przestrodze, informuje jastrzębska policja. Kobieta zapłaciła za opał, ale go nie otrzymała. Straciła jedynie pieniądze.
49-latka zamówiła opał przez internet 30 sierpnia. Jak powiedziała policjantom: w trakcie logowania strona wielokrotnie się zamykała, a otwarta była w dwóch różnych przeglądarkach internetowych. W trakcie odświeżania strony nagle pojawił się komunikat o dostępności ekogroszku.
Jastrzębianka postanowiła kupić 4 tony. Wpisała swoje dane i dokonała opłaty przelewem. Po całej transakcji otrzymała potwierdzenie i numer zamówienia. Gdy jednak weszła ponownie na stronę internetową, gdzie dokonała zakupu, okazało się, że dana firma w swoim asortymencie nie posiada węgla.
Po dokładnym przyjrzeniu się stronie, 49-latka zauważyła, że są różnice w grafice. Niestety było już za późno. Stąd apel, aby podczas transakcji finansowych nie działać pochopnie i nie szukać „szybkich okazji”. Zanim dokonacie płatności przez internet, sprawdźcie firmę i osobę, z którą rozmawiacie.
Czytaj także: