Koleje Śląskie chcą poznać opinie swoich pasażerów. Jaki jest stan taboru? Jaka obsługa?
W formie ankiety elektronicznej jak i wywiadu tradycyjnego rozpoczęło się badanie satysfakcji pasażera Kolei Śląskich. Regionalny przewoźnik chce poznać opinie o świadczonych usługach przewozowych, pozyskać informacje dotyczące oczekiwań pasażerów wobec owego taboru, a także zająć się szerzej potrzebami osób z niepełnosprawnościami.
Tomasz Musiał: Pozyskane odpowiedzi będą analizowane co kwartał. Zapoznanie się z tymi opiniami i ocenami w zależności od poszczególnych obszarów funkcjonowania Kolei Śląskich pozwoli na zrozumienie aktualnych potrzeb naszych pasażerów, a także wskaże kierunek najważniejszych działań, które powinny być wdrażane w celu nieustannego podwyższania satysfakcji klienta. Ankieta w formie elektronicznej dostępna jest na stronie https://ankieta.kolejeslaskie.pl/.
– mówi rzecznik prasowy Kolei Śląskich. Wywiady tradycyjne będą realizowane na pokładach pociągów z zachowaniem reżimu sanitarnego.
Czytaj także:
- „Wyrok jest skandaliczny i absurdalny” – mówi przewodniczący Związku Maszynistów
- „Pociąg mistrzów” na śląskich torach. Promuje naszych sportowców
- Mimo zapowiedzi, pociągi jednak wstrzymane