Mobilny urzędnik pomoże seniorom w Żorach
Seniorzy i niepełnosprawni nie będą już musieli fatygować się do żorskiego magistratu. Urząd miasta uruchamia usługę pod nazwą "Mobilny urzędnik". Dla seniorów oraz osób z niepełnosprawnościami, dotarcie do siedziby urzędu miasta, by załatwić ważną sprawę, często bywa problematyczne. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców, Urząd Miasta Żory wprowadza dla tych osób możliwość skorzystania z usługi „Mobilnego urzędnika”.
Jest skierowana dla osób, które z uwagi na stan zdrowia czy podeszły wiek nie mają możliwości osobistego dotarcia do urzędu i załatwienia sprawy. Te osoby mogą liczyć na pomoc urzędnika, który dotrze do ich miejsca zamieszkania na terenie Żor.
O pomoc „Mobilnego urzędnika” można wystąpić na kilka sposobów:
- Telefonicznie – informacja Urzędu Miasta Żory tel. 32 43 48 100 (Rynek 9) lub 32 43 48 200 (al. Wojska Polskiego 25)
- Wysyłając zgłoszenie na adres e-mail: [email protected]
- Opiekun osoby, która chce skorzystać z pomocy „Mobilnego urzędnika” może zgłosić taką potrzebę w urzędzie miasta – informacje Urzędu Miasta Żory.
Wystarczy poinformować o potrzebie skorzystania z pomocy „Mobilnego urzędnika” oraz krótko wyjaśnić czego dotyczy sprawa, a także podać numer telefonu do kontaktu.
Następnie pracownik Urzędu Miasta Żory, odpowiedzialny za daną sprawę skontaktuje się z mieszkańcem w terminie trzech dni roboczych od zgłoszenia, by ustalić sposób załatwienia sprawy i dogodny dla osoby zgłaszającej termin wizyty. Urzędnik dostarczy potrzebne dokumenty i pomoże w ich wypełnieniu.