Radio 90 logo

Gramy od 25 lat • Cieszyn 95.2 fm • Rybnik 90 fm Słuchaj Online Facebook YouTube Instagram

Możesz poskarżyć się na urzędników albo ich pochwalić

Facebook Twitter

Wodzisław będzie pytał o urzędników z magistratu. Od 1 kwietnia przez dwa miesiące będzie prowadzone kolejne badanie stopnia satysfakcji klientów Urzędu Miasta. Tego typu działania pozwalają precyzyjnie określić jakość funkcjonowania urzędu, wyłapać słabe punkty oraz przedsięwziąć odpowiednie kroki, aby je wyeliminować.

Samorządowcy chcą, aby jakość pracy urzędników nie rozmijała się z oczekiwaniami wodzisławian. Wypełnione ankiety będzie można przesłać drogą elektroniczną, za pomocą formularza lub zostawić w magistracie.

Badanie satysfakcji klientów przeprowadzane jest poprzez zebranie danych w formie anonimowej ankiety zgodnie z wzorem ustalonym przez Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego.

W okresie przeprowadzania badania formularze ankiety dostępne są:

  • w formie papierowej w ogólnodostępnych miejscach budynków Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego oraz w poszczególnych komórkach organizacyjnych
  • w formie elektronicznej na stronie urzędu www.wodzislaw-slaski.pl

Ankiety pobrane w formie papierowej wrzucane są do udostępnionych w urzędzie wyraźnie oznaczonych urn. Urny znajdują się w miejscach ogólnodostępnych we wszystkich budynkach urzędu, tj. w budynkach:

  • przy ulicy Bogumińskiej 4,
  • przy ulicy Bogumińskiej 4a,
  • przy ulicy Bogumińskiej 4b,
  • przy ul. Ks. Płk. Wilhelma Kubsza 2 (Urząd Stanu Cywilnego),
  • przy ul. Rzecznej 24 (Straż Miejska Wodzisławia Śląskiego).

Ankiety wypełnione poprzez stronę internetową zwracane są w formie elektronicznej.

Pracownicy urzędu nie mogą wypełniać ankiety za klienta oraz nie mogą przyjmować wypełnionych ankiet.

Do dnia 30 czerwca 2016 r. na stronie internetowej urzędu zostanie udostępniony raport oraz wnioski końcowe z przeprowadzonego badania ankietowego

Najnowsze

R E K L A M A

Polecamy dzisiaj