MZK: Coraz większa popularność biletu na telefon
Międzygminny Związek Komunikacyjny podsumowuje pierwszy miesiąc działania nowej usługi. W tym czasie pasażerowie kupili blisko 6 tysięcy biletów jednorazowych. Najczęściej sięgali po bilety ulgowe na trasę od 8 do 12 przystanków (ponad 20% udziału).
Popularnością cieszyły się także bilety na najdłuższe trasy – powyżej 18 przystanków. Kupiono także blisko 700 biletów okresowych. W tym zestawieniu dominuje bilet miesięczny ulgowy na wszystkie miasta i gminy. To około 40% całej sprzedaży.
Dane te pokazują, że na tle innych podmiotów organizujących komunikację miejską, w MZK usługa ta cieszy się sporą popularnością. To dobry wynik
– mówi Miłosz Olejniczak, reprezentujący łódzką firmę zajmującą się wdrożeniem projektu.
Przypomnijmy, że w aplikacji mobilnej „zbiletem” możliwy jest zakup biletu jednorazowego, natomiast na stronie internetowej zbiletem.pl biletu okresowego (miesięcznego, dwutygodniowego i tygodniowego). Po zakupie będzie on również widoczny w aplikacji. Co ważne, dostęp do internetu konieczny jest jedynie podczas zakupu biletu.