StartWiadomości Wiadomości dnia

Nie miałeś prądu przez wichurę? Sprawdź, na co możesz liczyć

Jeżeli jednorazowa przerwa w dostarczaniu energii elektrycznej przekroczyła 24 godziny, to przysługuje nam bonifikata. Jak mówi nam Ewa Groń rzecznik Tauron Dystrybucja, bonifikata udzielana jest bez wniosku odbiorcy. W poprzednich latach klienci musieli składać stosowne wnioski o bonifikaty, obecnie nie ma takiego wymogu.

Do poszkodowanych klientów wysłany zostanie odrębny dokument w formie noty ze wskazaniem kwoty bonifikaty. Jej wysokość uzależniona jest od średniego zużycia energii elektrycznej i długości przerwy w jej dostawie.

Jeżeli z powodu prądu ucierpiało nasze gospodarstwo. Możemy także starać się o odszkodowanie. Wtedy to sami składamy wniosek. Pamiętajmy, że Tauron jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim. Oznacza to, że nasze wnioski będą kierowane do ubezpieczyciela spółki i tam dalej rozpatrywane.

Zostaw komentarz