Oceń pracę urzędników wodzisławskiego Urzędu Miasta!
Czy jesteś zadowolony z pracy urzędników? Wodzisławski magistrat po raz drugi poddaje się ocenie petentów. W poszczególnych wydziałach Urzędu Miasta ankieterzy będą rozmawiać z klientami, którzy w ten sposób będą mogli wyrazić swoje zdanie o pracy urzędników.
Mówi rzecznik Urzędu Miasta, Barbara Chrobok:
W badaniu są badania dotyczących przede wszystkim obsługi klientów Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego. Przede wszystkim obsługa bezpośrednia, obsługa klientów w konkretnych wydziałach i biurach Urzędu Miasta, w jaki sposób obsługujemy klientów, ale oceniamy również stronę internetową miasta.
Ankieta w wodzisławskim magistracie zostanie przeprowadzona już po raz drugi – przypomina Barbara Chrobok:
W zeszłym roku mieliśmy taką ankietę po raz pierwszy, wypadła dosyć dobrze, oczywiście były zastrzeżenia. My je analizujemy, staramy się na nie odpowiedzieć i oczywiście wyeliminować błędy. Chcemy, żeby ta obsługa była naprawdę na wysokim poziomie. Rzeczywiście w ostatniej ankiecie najwięcej uwag dotyczyło strony internetowej miasta, dostępności informacji, ale też szaty graficznej.
Strona magistratu się zmieniła. Czy na lepsze? Swoją opinię będzie można wyrazić w badaniu.