Radio 90

Gramy od 25 lat • Cieszyn 95.2 fm • Rybnik 90 fm Słuchaj Online Facebook YouTube Instagram

 

Powiat raciborski: Pomoc w obsłudze bonu turystycznego

Facebook Twitter

Powiat raciborski radzi mieszkańcom jak skorzystać z bonu turystycznego. Jeśli mamy jakiekolwiek problemy należy dzwonić na infolinię Polskiego Bonu Turystycznego, jest też specjalny adres mailowy, wiadomości trafiają do ZUS-u.

Osoba zgłaszająca problem dotyczący uprawnień do Polskiego Bonu Turystycznego powinna skontaktować się z infolinią Polskiego Bonu Turystycznego:

Zgłaszający powinien:

  • dysponować danymi identyfikacyjnymi osoby uprawnionej do bonu (imię, nazwisko, PESEL, jeśli nie nadano, to seria i nr dokumentu tożsamości),
  • podać dane kontaktowe (nr telefonu, adres e-mail),
  • przedstawić krótki opis problemu.

W dalszej kolejności zgłoszenie przekazywane jest do Polskiej Organizacji Turystycznej (POT), która:
1. Dokonuje wstępnej analizy sprawy. Jeżeli istnieje taka konieczność POT dokonuje odpowiednich czynności w zakresie wartości bonu.
2. Wprowadza informacje na temat sposobu obsługi do systemu obsługi zgłoszeń.

Następnie:

1. Infolinia PBT informuje klienta o sposobie postępowania.
2. POT prowadzi postępowanie wyjaśniające.
3. POT wydaje decyzję administracyjną.
4. POT dokonuje odpowiednich czynności w systemie w zakresie wartości bonu.

Czytaj także:

Najnowsze

R E K L A M A

Polecamy dzisiaj