Pszów: Urzędnik przyniesie decyzję podatkową
W Pszowie też urzędnik przyniesie decyzję podatkową. Do 18 lutego do wszystkich mieszkańców powinna dotrzeć stosowana korespondencja z magistratu.
Doręczyciele już są w terenie i dostarczają decyzje podatkowe na bieżący rok. Mieszkańcy otrzymają również informację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Decyzje podatkowe będą doręczane przez pracowników Urzędu Miasta Pszów za zwrotnym potwierdzeniem odbioru pod wskazane przez podatników adresy korespondencyjne. Tam, gdzie nie będzie to możliwe, decyzje zostaną wysłane pocztą tradycyjną.
Decyzje niedoręczone przez pracowników Urzędu Miasta do dnia 18.02.2023 r. będą wysłane listami poleconymi za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A., na adresy korespondencyjne wskazane przez podatników. Podobnie jak w ubiegłym roku decyzje będą doręczane w godzinach popołudniowych i wieczornych.
Urzędnik może zostawić przesyłkę u sąsiada, jeśli ten zobowiązał się do przekazania jej adresatowi zgodnie z przepisami Ordynacji podatkowej.
Podatek od nieruchomości należy uiścić na przypisany indywidualny numer konta, wskazany w decyzji podatkowej w punkcie kasowym przy ul. Pszowskiej 530 – Bank Spółdzielczy (bez dodatkowej opłaty) lub za pośrednictwem bankowości elektronicznej.
Pierwszą ratę podatku należy opłacić do 15 marca 2023 r. zgodnie z przepisami ustawy o podatkach i opłatach lokalnych.
Na wszelkie pytania mieszkańców dotyczące decyzji podatkowych chętnie odpowiadają pracownicy Referatu Podatkowego pod numerem telefonu: 32 7180617.
Czytaj także:
- Mszana: Decyzje podatkowe odbierz u sołtysa
- Godów: urzędnicy rozpoczęli dostarczanie decyzji podatkowych
- Urzędnicy z Goleszowa jak listonosze. Od nowego roku roznoszą pocztę