Radio 90 logo

Gramy od 25 lat • Cieszyn 95.2 fm • Rybnik 90 fm Słuchaj Online Facebook YouTube Instagram

Rybnicki magistrat ogranicza pracę. Petenci będą obsługiwani według nowego harmonogramu

Facebook Twitter

Rybnicki magistrat wprowadza ograniczenia, wszystko z powodu ogromnej liczby zachorowań na Covid-19. Z uwagi na zagrożenie i w trosce o zdrowie klientów i pracowników, już od jutra (27.03.) aż do 9 kwietnia.

Petenci poszczególnych wydziałów, będą obsługiwani według nowego harmonogramu, podobnie będzie w Urzędzie Stanu Cywilnego. Nie dotyczy to wydziału komunikacji oraz sytuacji związanych z koniecznościa rejestracji zgonu. Wejście do budynku urzędu będzie możliwe tylko od strony ul. Miejskiej.

Klienci, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym, obsługiwani będą w następujących godzinach:

Urząd Miasta

  • poniedziałek – środa: 8.00 – 15.00
  • czwartek: 8.00 – 17.30
  • piątek: 8.00 – 12.30

Urząd Stanu Cywilnego

  • od poniedziałku do soboty: 8.00 – 15.00.

Wejście do budynku urzędu będzie możliwe tylko od strony ul. Miejskiej. Klienci będą mogli skorzystać z bezpośredniej obsługi tylko po wcześniejszym umówieniu telefonicznym wizyty z pracownikiem danego wydziału czy biura urzędu. Wyjątek stanowi Referat Rejestracji Pojazdów Wydziału Komunikacji, gdzie obowiązuje bieżąca obsługa klientów oraz elektroniczna rezerwacja terminu.

Telefoniczne umówienie wizyt nie dotyczy również spraw załatwianych w Urzędzie Stanu Cywilnego związanych z rejestracją zgonu.

Sprawdź wykaz numerów telefonów oraz adresów mailowych do urzędu.

Nowe zasady

Na umówione spotkanie należy przybyć punktualnie i poczekać na pracownika urzędu. Przy wejściu do budynku urzędu Klient zostanie poproszony o potwierdzenie swojej tożsamości. Oczekujący klienci zobowiązani są do zachowania odpowiednich, bezpiecznych odległości, a wejście do budynku urzędu możliwe jest tylko z zasłoniętym nosem i ustami. Po wejściu do budynku obowiązkowo należy dokonać dezynfekcji rąk. W urzędzie obowiązywać będą także dodatkowe zasady:

  • przy stanowisku obsługi znajdować się może tylko jeden klient (nie dotyczy opiekunów/kuratorów osób niepełnosprawnych i starszych oraz osób małoletnich) oraz pracownik/pracownicy urzędu,
  • na terenie budynku urzędu klient może poruszać się tylko w obecności pracownika wydziału/biura związanego z przedmiotem wizyty,
  • po załatwieniu sprawy należy natychmiast opuścić budynek urzędu.

Wokół Ciebie dzieją się rzeczy ważne lub zabawne?
Nakręciłeś ciekawy film, zrobiłeś dobre zdjęcie?
Interesuje nas wszystko, co interesuje Ciebie i co dla Ciebie jest ważne.
Napisz do nas TUTAJ!

Najnowsze

R E K L A M A

Polecamy dzisiaj

Jak mija dzień? Sprawdź najważniejsze wiadomości z 9 maja 2021