Skuteczna interwencja w sprawie zmiany punktu odbioru węgla
Kolejna, skuteczna interwencja Radia 90. Udało się nam pomóc w sprawie słuchaczy, którzy kupili węgiel w sklepie internetowym PGG, ale choć "załadowali" opał do swojego koszyka, to by go odebrać, mieli jechać kilkaset kilometrów od miejsca zamieszkania.
Odbiór jednego rodzaju asortymentu, to był orzech z kopalni Marcel, w KDW na Śląsku był niedostępny. Aleksandra, która zamawiała węgiel dla swoich starszych wiekiem sąsiadów, wybrała dostawę w KDW Żywiec. To blisko 100 kilometrów od naszego regionu. Okazało się, że koszt transportu to dodatkowe tysiąc złotych:
Tomasz Głogowski: Ponieważ okazało się, że zakup dotyczy dwóch osób w starszym wieku, przeanalizujemy, czy nie ma możliwości dostarczenia tego węgla bliżej. Będziemy starać się pomóc w miarę naszych możliwości
– deklarował na naszej antenie Tomasz Głogowski, rzecznik Polskiej Grupy Górniczej. Udało się pomóc w tej konkretniej sprawie. Nasi słuchacze będą mogli odebrać węgiel bezpośrednio z kopalni:
Słuchaczka Aleksandra: Dostaliśmy taką propozycję, że wycofujemy zamówienie ze sklepu PGG i mamy możliwość odbioru osobistego węgla na kopalni. Zapłacimy tylko za 10 km transport zakupionych 2 ton, a nie dodatkowo 100 km do Żywca i 100 z Żywca. Firmy transportowe obliczyły nam to w granicach 1000 zł, o tyle musielibyśmy zapłacić więcej. To jednorazowa sytuacja, więcej już PGG takiej propozycji nie dało, że można ze składów odbierać węgiel. Dziękujemy Pani Moniko, bo to dzięki Pani inicjatywie i wsparciu myślę, że udało nam się osiągnąć sukces. Mam nadzieję, że wszyscy będą się cieszyć z zakupu w PGG i nie będą musieli przechodzić takiego stresu, jaki nam się przydarzył
– usłyszała Monika Sokołowska od naszej słuchaczki, Aleksandry. Pamiętajcie, że każda wykonana transakcja i każde wskazanie miejsca odbioru węgla jest potwierdzone przez klienta, system nie dokonuje wyboru automatycznie.
Czytaj także: