Radio 90 logo

MUZYKA WYBRANA DLA CIEBIE • Cieszyn 95.2 fm • Rybnik 90 fm Słuchaj Online Facebook YouTube Instagram

Sprawdź, jak zmieni się skuteczne pozycjonowanie stron w 2021 roku i zawładnij wyszukiwarką [materiał partnera]

Facebook Twitter

Pozycjonowanie stron to jedyna z dziedzin marketingu internetowego, która przez lata cieszy się niesłabnącą popularnością. W nadchodzącym wielkimi krokami roku w związku z pandemią i jej skutkami spodziewamy się, że coraz większa ilość przedsiębiorstw zdecyduje się na przenosiny do sieci. Właśnie dlatego wraz z ekspertami z branży SEO postanowiliśmy dokonać dla Was krótkiego przeglądu najbardziej aktualnych aspektów łączących się z walką o pozycję w wynikach Google.

Przekonaj się, że treść jest królem sieci i zapewnij sobie dominację w Google

Od wielu lat mówi się, że content pozostaje królem marketingu online. Nie są to doniesienia przesadzone, jednak z każdym rokiem kryteria i to, co uważamy za wartościową treść zaczynają się zmieniać. Każda nowa aktualizacja algorytmów wyszukiwarki pokazuje nam nową definicję tekstów i multimediów, które powinniśmy tworzyć, by pozostać na topie. Ostatnie update’y, które wpływają na nasz stosunek do treści to z pewnością EAT oraz BERT. Pierwszy pokazuje, że zamiast szerzyć szokujące fake newsy warto stawiać na autentyczność i wiedzę – zgodnie z zamysłem giganta z Moutain View każdy serwis poddany zostaje analizie pod kątem ekspertyzy (E), autorytetu (A) oraz wiarygodności (T). Oznacza to zwiększenie roli autora tekstów oraz premiowanie artykułów budujących specjalistyczną wiedzę na dany temat.

Jeśli natomiast chodzi o BERTa, jego najważniejszym zamysłem jest położenie nacisku na rozpoznawanie subtelności językowych pozwalających odróżnić język naturalny od sztucznie najeżonych słowami kluczowymi akapitów. Nie wrócą już czasy, kiedy to ledwo gramatyczne teksty decydowały o rozpoznawalności i zajmowanej pozycji. Dziś skuteczne pozycjonowanie stron to treści, które nie tylko wypływają z naturalnej potrzeby wyjaśnienia konkretnych zagadnień, ale także takie, które angażują odbiorcę i zmuszają go do dzielenia się w sieci właśnie napotkanymi informacjami.

Pamiętaj: urządzenia mobilne mają pierwszeństwo – zorientuj się na smartfony i tablety

W nadchodzącym roku eksperci przewidują, że udział urządzeń przenośnych w zapytaniach kierowanych do wyszukiwarki przekroczy 50%. Nie dziwi więc fakt, że Google nagradza web deweloperów, seowców i pozycjonerów, którzy dostosowują swoje działania do filozofii Mobile First. Liczy się przede wszystkim krótki czas ładowania wersji mobilnej, responsywny web design i odpowiedni intuicyjny i funkcjonalny User Experience. Oczywiście można próbować samodzielnie dostosować witrynę do wymogów współczesnych telefonów, jednak dla laika będzie to wręcz niewykonalne zważywszy na wszystkie czysto techniczne wyzwania. Właśnie z tego powodu warto pomyśleć o współpracy z doświadczoną i sprawdzoną agencją marketingu internetowego – niech to specjaliści zatroszczą się o Twoją pozycję!

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Najnowsze

R E K L A M A

Polecamy dzisiaj