„Starostwo zrzuca winę na pośredników”. W sprawie wydziału komunikacji w Cieszynie dzwoni kolejny słuchacz
Dużo emocji budzi temat, który dziś (5.07.) poruszyliśmy w naszych wiadomościach. Chodzi o problemy z umówieniem terminu w cieszyńskim wydziale komunikacji. Jak pisaliśmy, z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że powodem problemów mogą być pośrednicy, którzy rezerwują terminy i nie starcza ich dla indywidualnych klientów.
Nie zgadza się tym jeden z pośredników, Waldemar, który zadzwonił do naszej redakcji na numer 32 423 23 23:
Słuchacz Waldemar: Wydział komunikacji jest niewydajny, nie pracują na pełnych obrotach tak jak powinni. Pośrednicy są wybawieniem dla tego wydziału, bo przychodzą przygotowani, z pełnymi dokumentami. Nie blokują numerków, które są dla normalnego człowieka, tylko mają osobne stanowiska. Pośrednicy pomagają ludziom, którzy nie mają możliwości pójść do wydziału i się zarejestrować. Ludzie nas rozumieją, a starostwo, które nie potrafi się wytłumaczyć, zrzuca winę na pośredników.
Jak jest naprawdę? Trudno ustalić. Według naszego Słuchacza pośrednicy mają dzienną pulę 36 numerów do wykorzystania. Pewne jest jedno, że za 2-3 tygodnie w wydziale komunikacji w Cieszynie ma zacząć obowiązywać nowy regulamin. Jak zapewnia cieszyńskie starostwo – problem z umówieniem terminu powinien wtedy zniknąć.
Czytaj także:
- Ogromne kolejki do wydziału komunikacji w Starostwie Powiatowym w Rybniku
- Wodzisław: Odbiór dowodów rejestracyjnych czy praw jazdy tylko w urzędzie, już nie przyjdą pocztą
- CEPiK w Cieszynie już działa. Nie powinno być problemów z rejestracją pojazdu