Trwa remont Urzędu Gminy w Gorzycach
W budynku przy ulicy Kościelnej 15 petenci muszą więc liczyć się z utrudnieniami przy załatwianiu spraw. Modernizowane są pomieszczenia oraz ciągi komunikacyjne na drugim piętrze. Wiążę się to z sukcesywnym przenoszeniem poszczególnych biur, co utrudnia klientom dotarcie do właściwych pracowników.
Odwiedzający Urząd powinni wcześniej zaczerpnąć bieżących informacji w Biurze Obsługi Interesanta o aktualnym miejscu pracy poszczególnych urzędników.
Na parterze budynku znajdują się obecnie:
• Referat Podatków i Opłat
• część Referatu Finansowego
• Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych
• Biuro Skarbnika i Sekretarza
Na I piętrze znajdują się :
• Sekretariat Wójta (gabinet Wójta i Zastępcy Wójta)
• część Referatu Finansowego
• Biuro kontroli oraz audytu
Na II piętrze znajdują się:
• Referat Rolnictwa i Gospodarki Gruntami
• Referatu Gospodarki Komunalnej
• Biuro rady
Trwa przebudowa sieci teleinformatycznej urzędu, stąd nie ma możliwości tonowego wyboru numerów wewnętrznych urzędu. Jest to sytuacja przejściowa.