Urząd Miasta w Raciborzu: Trwają nowe nabory na wolne stanowiska urzędnicze
Urząd Miasta w Raciborzu ogłasza: "Poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowiskach: podinspektora ds. zarządzania personelem w Wydziale Organizacyjnym, podinspektora ds. gospodarki lokalami oraz referenta ds. kancelaryjno - biurowych w Wydziale Lokalowym, podinspektora ds. przedsiębiorczości w Wydziale Rozwoju oraz aplikanta Straży Miejskiej".
Nabór na stanowisko podinspektora ds. zarządzania personelem w Wydziale Organizacyjnym – nabór do 14.06.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia.
dodatkowe:
- 1 rok stażu pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata stażu pracy w administracji
- znajomość:
– ustawy o samorządzie gminnym
– ustawy o pracownikach samorządowych
– Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie dokumentacji pracowniczej
– Kodeksu pracy ( Dział I, II, III, IV, VI i VII).
Planowany termin rozpoczęcia pracy – lipiec 2022 r.
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej pracowników Urzędu.
- Przygotowywanie do archiwizacji akt osobowych i dokumentacji pracowniczej pracowników zwolnionych.
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz obsługa programu kadrowego, w tym modułu do elektronicznej rejestracji czasu pracy.
- Realizacja szkoleń dla pracowników, wystawianie ankiet oceny szkoleń oraz rozliczanie zrealizowanych szkoleń.
- Przygotowywanie dokumentów związanych z przyznawaniem nagród i zmianą wynagrodzenia pracowników.
- Prowadzenie spraw związanych z przyjęciem osób na praktyki zawodowe i studenckie oraz staże.
- Bieżąca obsługa pracowników Urzędu w zakresie spraw kadrowych
Nabór na stanowisko podinspektora ds. gospodarki lokalami w Wydziale Lokalowym do dnia 14.06.2022 r.
Wymagania :
1) niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
2) dodatkowe:
- 1,5 roczny staż pracy w administracji,
- znajomość przepisów:
– ustawy o samorządzie gminnym
– ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego. - znajomość języka migowego
Warunki pracy na stanowisku:
- planowany termin rozpoczęcia pracy – lipiec 2022 r.
- zatrudnienie na czas określony do dnia 28.02.2023 r.
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie spraw z zakresu najmu lokali mieszkalnych.
- Prowadzenie spraw związanych z adaptacją pomieszczeń niemieszkalnych na lokale mieszkalne.
- Prowadzenie spraw związanych z udostępnieniem lokali mieszkalnych przez najemców osobom trzecim.
- Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta Racibórz i zarządzeń Prezydenta Miasta Racibórz dotyczących zasad wynajmowania lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasta Racibórz, wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy.
- Przyjmowanie od zarządców nieruchomości danych dotyczących czynszów najmu lokali mieszkalnych nie należących do publicznego zasobu mieszkaniowego celem przygotowania zestawienia wyżej wymienionych danych do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.
Nabór na stanowisko podinspektora ds. przedsiębiorczości w Wydziale Rozwoju – do dnia 15.06.2022 r.
Wymagania :
1) niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia.
2) dodatkowe:
- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, prawo, administracja lub przedsiębiorczość
- 1 rok stażu pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata stażu pracy w administracji
- znajomość przepisów:
ustawy o samorządzie gminnym
ustawy prawo przedsiębiorców
ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( Dział I, Dział II – rozdział 1, 2, 3, 6, Dział III)
ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej
Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie organizowania prac społecznie użytecznych.
Planowany termin rozpoczęcia pracy lipiec 2022 r.
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
- opracowanie i monitoring programu wspierania przedsiębiorczości,
- upowszechnianie informacji o możliwościach pomocy dla przedsiębiorców ze strony samorządu
- współpraca z organizacjami gospodarczymi w zakresie przedsiębiorczości,
- inicjowanie działań rozwijających przedsiębiorczość w mieście,
- koordynacja działań prowadzonych w „Ośrodku Współpracy Gospodarczej” w Raciborzu przy ul. Batorego 7,
- organizacja w gminie programu prac społecznie użytecznych
- realizacja zadań związanych z rozliczaniem przyznanych dotacji dla organizacji pożytku publicznego
- wspieranie działań małej i średniej przedsiębiorczości tworzących nowe miejsca pracy oraz inicjowanie partnerstw w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektów promujących zatrudnienie.
Nabór na aplikanta Straży Miejskiej – nabór do 24.06
Wymagania :
1) niezbędne, w tym wynikające z art. 24 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych:
- wykształcenie średnie
- ukończone 21 lat
- uregulowany stosunek do służby wojskowej
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo
- skarbowe
- nienaganna opinia
- sprawność pod względem fizycznym i psychicznym
2) dodatkowe: - wykształcenie wyższe,
- 1,5 roku stażu pracy w administracji,
- ukończone szkolenie podstawowe dla strażników gminnych/miejskich zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych,
- ukończone szkolenie z zakresu sztuk samoobrony,
- prawo jazdy kat. B
- znajomość przepisów:
- ustawy o samorządzie gminnym
- ustawy o strażach gminnych
- ustawy Kodeks wykroczeń
- ustawy o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej
Warunki pracy na stanowisku:
- praca biurowa 20%
- praca w terenie 80%
- praca przy komputerze
- pełny wymiar czasu pracy
- pierwsza umowa o pracę na czas określony do 12 miesięcy
- planowany termin rozpoczęcia pracy lipiec 2022 r.
Nabór na stanowisko referenta ds. kancelaryjno – biurowych w Wydziale Lokalowym – nabór do 22.06
Wymagania :
1) niezbędne:
Spełnienie jednego z poniższych warunków:
- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy,
- lub wykształcenie wyższe
- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia.
2) dodatkowe:
- 0,5 roku stażu pracy w administracji
- znajomość:
ustawy o samorządzie gminnym
ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie Gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
Kodeksu cywilnego ( księga trzecia: tytuł XVII Najem i dzierżawa, tytuł XVIII Użyczenie)
Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej).
Planowany termin rozpoczęcia pracy lipiec 2022 r.
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z wynajęciem lokali mieszkalnych na czas trwania stosunku pracy.
- Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów.
- Przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika.
- Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta.
- Przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą.
- Obsługa interesantów Wydziału.
- Dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział.
- Zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.
Szczegóły dostępne są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej.
Czytaj także: