Radio 90 logo

MUZYKA WYBRANA DLA CIEBIE • Cieszyn 95.2 fm • Rybnik 90 fm Słuchaj Online Facebook YouTube Instagram

Urząd Miasta w Raciborzu: Trwają nowe nabory na wolne stanowiska urzędnicze

Facebook Twitter

Urząd Miasta w Raciborzu ogłasza: "Poszukujemy osób chętnych do pracy na stanowiskach: podinspektora ds. zarządzania personelem w Wydziale Organizacyjnym, podinspektora ds. gospodarki lokalami oraz referenta ds. kancelaryjno - biurowych w Wydziale Lokalowym, podinspektora ds. przedsiębiorczości w Wydziale Rozwoju oraz aplikanta Straży Miejskiej".

Urzędnicy w Raciborzu pukają do drzwi

Nabór na stanowisko podinspektora ds. zarządzania personelem w Wydziale Organizacyjnym – nabór do 14.06.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe
  • obywatelstwo polskie
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • nieposzlakowana opinia.

dodatkowe:

  • 1 rok stażu pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata stażu pracy w administracji
  • znajomość:
    – ustawy o samorządzie gminnym
    – ustawy o pracownikach samorządowych
    – Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie dokumentacji pracowniczej
    – Kodeksu pracy ( Dział I, II, III, IV, VI i VII).

Planowany termin rozpoczęcia pracy – lipiec 2022 r.

Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej pracowników Urzędu.
  • Przygotowywanie do archiwizacji akt osobowych i dokumentacji pracowniczej pracowników zwolnionych.
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników oraz obsługa programu kadrowego, w tym modułu do elektronicznej rejestracji czasu pracy.
  • Realizacja szkoleń dla pracowników, wystawianie ankiet oceny szkoleń oraz rozliczanie zrealizowanych szkoleń.
  • Przygotowywanie dokumentów związanych z przyznawaniem nagród i zmianą wynagrodzenia pracowników.
  • Prowadzenie spraw związanych z przyjęciem osób na praktyki zawodowe i studenckie oraz staże.
  • Bieżąca obsługa pracowników Urzędu w zakresie spraw kadrowych

Nabór na stanowisko podinspektora ds. gospodarki lokalami w Wydziale Lokalowym do dnia 14.06.2022 r.

Wymagania :
1) niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.

2) dodatkowe:

  • 1,5 roczny staż pracy w administracji,
  • znajomość przepisów:
    – ustawy o samorządzie gminnym
    – ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego.
  • znajomość języka migowego

Warunki pracy na stanowisku:

  • planowany termin rozpoczęcia pracy – lipiec 2022 r.
  • zatrudnienie na czas określony do dnia 28.02.2023 r.

Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Prowadzenie spraw z zakresu najmu lokali mieszkalnych.
  • Prowadzenie spraw związanych z adaptacją pomieszczeń niemieszkalnych na lokale mieszkalne.
  • Prowadzenie spraw związanych z udostępnieniem lokali mieszkalnych przez najemców osobom trzecim.
  • Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta Racibórz i zarządzeń Prezydenta Miasta Racibórz dotyczących zasad wynajmowania lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasta Racibórz, wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy.
  • Przyjmowanie od zarządców nieruchomości danych dotyczących czynszów najmu lokali mieszkalnych nie należących do publicznego zasobu mieszkaniowego celem przygotowania zestawienia wyżej wymienionych danych do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.

Nabór na stanowisko podinspektora ds. przedsiębiorczości w Wydziale Rozwoju – do dnia 15.06.2022 r.

Wymagania :
1) niezbędne:

  • wykształcenie wyższe
  • obywatelstwo polskie
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • nieposzlakowana opinia.

2) dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, prawo, administracja lub przedsiębiorczość
  • 1 rok stażu pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na stanowisku lub 4 lata stażu pracy w administracji
  • znajomość przepisów:
    ustawy o samorządzie gminnym
    ustawy prawo przedsiębiorców
    ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( Dział I, Dział II – rozdział 1, 2, 3, 6, Dział III)
    ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej
    Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie organizowania prac społecznie użytecznych.

Planowany termin rozpoczęcia pracy lipiec 2022 r.

Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

  • opracowanie i monitoring programu wspierania przedsiębiorczości,
  • upowszechnianie informacji o możliwościach pomocy dla przedsiębiorców ze strony samorządu
  • współpraca z organizacjami gospodarczymi w zakresie przedsiębiorczości,
  • inicjowanie działań rozwijających przedsiębiorczość w mieście,
  • koordynacja działań prowadzonych w „Ośrodku Współpracy Gospodarczej” w Raciborzu przy ul. Batorego 7,
  • organizacja w gminie programu prac społecznie użytecznych
  • realizacja zadań związanych z rozliczaniem przyznanych dotacji dla organizacji pożytku publicznego
  • wspieranie działań małej i średniej przedsiębiorczości tworzących nowe miejsca pracy oraz inicjowanie partnerstw w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektów promujących zatrudnienie.

Nabór na aplikanta Straży Miejskiej – nabór do 24.06

Wymagania :

1) niezbędne, w tym wynikające z art. 24 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych:

  • wykształcenie średnie
  • ukończone 21 lat
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej
  • obywatelstwo polskie
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo
  • skarbowe
  • nienaganna opinia
  • sprawność pod względem fizycznym i psychicznym
    2) dodatkowe:
  • wykształcenie wyższe,
  • 1,5 roku stażu pracy w administracji,
  • ukończone szkolenie podstawowe dla strażników gminnych/miejskich zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych,
  • ukończone szkolenie z zakresu sztuk samoobrony,
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość przepisów:
  • ustawy o samorządzie gminnym
  • ustawy o strażach gminnych
  • ustawy Kodeks wykroczeń
  • ustawy o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej

Warunki pracy na stanowisku:

  • praca biurowa 20%
  • praca w terenie 80%
  • praca przy komputerze
  • pełny wymiar czasu pracy
  • pierwsza umowa o pracę na czas określony do 12 miesięcy
  • planowany termin rozpoczęcia pracy lipiec 2022 r.

Nabór na stanowisko referenta ds. kancelaryjno – biurowych w Wydziale Lokalowym – nabór do 22.06

Wymagania :
1) niezbędne:
Spełnienie jednego z poniższych warunków:

  • wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy,
  • lub wykształcenie wyższe
  • obywatelstwo polskie
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • nieposzlakowana opinia.

2) dodatkowe:

  • 0,5 roku stażu pracy w administracji
  • znajomość:
    ustawy o samorządzie gminnym
    ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie Gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego
    Kodeksu cywilnego ( księga trzecia: tytuł XVII Najem i dzierżawa, tytuł XVIII Użyczenie)
    Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( za wyjątkiem Instrukcji Archiwalnej).

Planowany termin rozpoczęcia pracy lipiec 2022 r.

Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Prowadzenie spraw związanych z wynajęciem lokali mieszkalnych na czas trwania stosunku pracy.
  • Przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów.
  • Przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika.
  • Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta.
  • Przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą.
  • Obsługa interesantów Wydziału.
  • Dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział.
  • Zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.

mat. prasowe

Szczegóły dostępne są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej.

Czytaj także:

Najnowsze

R E K L A M A

Polecamy dzisiaj