Uwaga, zmiany w funkcjonowaniu biura i obsługi Wodociągów Ziemi Cieszyńskiej
Kolejne instytucje zamykają swoje drzwi. Wodociągi Ziemi Cieszyńskiej wprowadziły działania prewencyjne. Zamknięte jest biuro obsługi w Ustroniu. Ale to nie jedyne zmiany.
WZC Sp. z o.o. w Ustroniu informuje, że w celu zapewnienia ciągłości świadczenia usług i zminimalizowania ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID-19, zamyka się wszystkie Punkty Obsługi Klienta, a tym samym nie będzie możliwości indywidualnego, osobistego załatwienia spraw.
W tym okresie w celu załatwienia spraw prosimy o kontakt z naszymi pracownikami drogą:
pocztową,
mailową: wzc@wzc.com.pl,
telefoniczną: 33 852 35 70; 33 852 34 96; 33 852 22 44; 33 852 25 73,
poprzez: (eBOK) – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Bezpośrednio rozpatrywane będą tylko sprawy związane z bezpieczeństwem zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków itp.
Ważna informacja jest również taka, że spółka nie będzie realizowała odczytów wodomierzy przez pracowników – odczytywaczy. W związku z powyższym, rozliczenie za zużytą wodę i odprowadzone ścieki nastąpi na podstawie odczytów szacunkowych z poprzednich miesięcy, które korygowane będą odczytem w kolejnym okresie rozliczeniowym.
Jednocześnie informujemy, że istnieje możliwość podania stanu licznika wodomierzowego za pomocą:
poczty głosowej w godzinach 15.00-7.00, tel. 33 852 10 01
eBOK – Elektronicznego Biura Obsługi Klienta,
telefonicznie: 33 852 09 87; 33 852 09 88; 33 852 13 30 ; 33 852 13 31
mailowo na adres: stan@wzc.com.pl
Spółka prosi również o dokonywanie wszelkich płatności przelewem na konto bankowe podane na fakturze.