Wodociągi Ziemi Cieszyńskiej zamknęły na miesiąc bezpośrednią obsługę
Nie tylko urzędy miast i gmin ograniczają kontakt z petentami. Także i inne instytucje minimalizują bezpośrednią obsługę klientów. Od środy 28 października przez miesiąc nieczynne będą punkty Wodociągów Ziemi Cieszyńskiej.
Spółka, z której usług korzystają klienci na terenie praktycznie całego powiatu cieszyńskiego, zamknęła bezpośrednią obsługę. Jak czytamy w komunikacie:
W celu zapewnienia ciągłości świadczenia usług i zminimalizowania ryzyka związanego z rozprzestrzenianiem się koronawirusa i wywoływanej nim choroby COVID-19, zamyka się wszystkie Punkty Obsługi Klienta, a tym samym nie będzie możliwości indywidualnego, osobistego załatwienia spraw.
Spółka prosi o kontakt drogą:
- pocztową – na adres Spółki: 43-450 Ustroń, ul. Myśliwska 10
- mailową – na adres poczty elektronicznej: wzc(at)wzc.com.pl
- telefoniczną – pod nr telefonów: 33 854 35 70, 33 854 22 44, 33 854 34 96
- przez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (EBOK) – ebok.wzc.com.pl
Przedstawiciele spółki proszą o kontakt drogą pocztową, mailową i telefoniczną. Oraz przez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Bezpośrednio rozpatrywane będą tylko sprawy związane z bezpieczeństwem zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków.
Czytaj także: