Wydział Komunikacji cieszyńskiego starostwa już funkcjonuje
Po blisko tygodniu przerwy, czynny już jest Wydział Komunikacji cieszyńskiego starostwa. Kilka dni przerwy w działalności wydziału spowodowane było chorobą większości pracujących tam urzędników. Nie był to jednak koronawirus.
Od wtorku (30.03.) urząd przyjmuje klientów, załatwiane są sporawy związane z wydawaniem tablic rejestracyjnych, obsługą wniosków prawa jazdy, czy inne dotyczące samochodów.
Jak przyznaje rzeczniczka starosty, Sylwia Pieczonka:
Będziemy obsługiwali wyłącznie osoby legitymujące się potwierdzeniem rezerwacji terminu. Można tego dokonać na dwa sposoby – internetowo lub telefonicznie pod numerem 33 47 09 500.
Do odwołania wyłączyliśmy z używania poczekalnie wydziału, ponieważ chcemy zapobiec tworzeniu się skupiska oczekujących na załatwienie sprawy. Każdy klient po rozpatrzeniu sprawy zostanie powiadomiony telefonicznie przez pracowników wydziału, dlatego prosimy wszystkich zainteresowanych o podanie numeru kontaktowego we wniosku.
Jak dodaje Pieczonka:
Wszystkie osoby, których rezerwacja wizyty nie doszła do skutku ze względu na czasowe zamknięcie Wydziału Komunikacji, mają zostać poinformowane telefonicznie o dostępności nowego terminu.
Jak przez internet można załatwić sprawy w wydziale komunikacji?
Zobacz TUTAJ
Czytaj także: