Radio 90

Gramy od 25 lat • Cieszyn 95.2 fm • Rybnik 90 fm Słuchaj Online Facebook YouTube Instagram

 

ZUS: kolejny dyżur w sprawie tarczy antykryzysowej

Facebook Twitter

Kolejny dyżur telefoniczny eksperta ZUS w sprawie tarczy antykryzysowej. W czwartek (30.04.) między 12.00 a 14.00 będzie można zadać pytanie dotyczące wsparcia.

Fot. archiwum ZUS

Pracownicy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w prosty sposób wyjaśnią nowe przepisy, podpowiedzą z jakiej ulgi można skorzystać i jakie są terminy na złożenie wniosków.

Poprzednie porady cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Specjaliści praktycznie nie odkładali słuchawki ani na moment, bo telefon dzwonił non stop. Zdajemy sobie sprawę, że pytań i wątpliwości jest wiele, dlatego uruchamiamy kolejny dyżur telefoniczny, by odpowiedzieć na pytania śląskich przedsiębiorców

– mówi Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS w województwie śląskim.

Po raz kolejny główne temat dyżuru to wsparcie dla przedsiębiorców w ramach przepisów tarczy antykryzysowej. Zwolnienie z obowiązku opłacenia należności z tytułu składek za marzec, kwiecień, maj 2020 r., świadczenie postojowe dla osób wykonujących umowy cywilnoprawne i osób prowadzących działalność gospodarczą, ulgi w opłacaniu składek bez opłaty prolongacyjnej – odroczenie terminu płatności lub rozłożenie na raty należności z tytułu składek – to te przepisy wzbudzają najwięcej pytań.

Dlatego 30 kwietnia, w godz. od 12.00 do 14.00 zapraszamy do kontaktu z ekspertami ZUS pod numerem telefonu: 32 34 90 626. Pracownicy chorzowskiego ZUS w prosty sposób wyjaśnią nowe przepisy, podpowiedzą z jakiej ulgi można skorzystać i jakie są terminy na złożenie wniosków.

Czytaj także:

Najnowsze

R E K L A M A

Polecamy dzisiaj

Jak mija dzień? Sprawdź najważniejsze wiadomości z 12 lipca 2020