Zestaw Maty w Mcdonalds. Hit czy kit?
Znany raper Mata z własnym zestawem w McDonalds. Od poniedziałku (18.10.) w restauracjach spod szyldu złotych łuków w całej Polsce dostępny jest zestaw posiłku sygnowany przez Matę, artystę okrzykniętego przez niektórych głosem młodego pokolenia.
Zestaw 33Mata dostępny jest w McDonalds od 18 października do 21 listopada. W jego skład wchodzi Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte), potrójny cheeseburger (potrójny ch33sburger) i średnie frytki. Całość kosztuje 18 złotych. Oprócz tego w najbliższym czasie zaplanowana jest kampania reklamowa połączona z konkursami, w jakich do wygrania będą ubrania połączone z całą akcją. Zestaw Maty dostępny jest dla konsumentów po ściągnięciu specjalnej aplikacji i zalogowaniu się.
W momencie startu kampanii i milionowych odsłonach na popularnym Tik-Toku w internecie pojawiło się wiele głosów krytyki. Niektórzy publicyści zarzucają artyście promowanie niezdrowego jedzenia oraz kierowanie się wyłącznie zyskiem materialnym niepołączonym z głębszą ideą. Pojawiają się także głosy, że takie działanie nie ma nic wspólnego z buntem, z jakim często identyfikowani są młodzi ludzie.
Zobacz spot reklamujący kampanię z Matą:
Raper Michał Matczak, ma 21 lat, jest synem medialnego prawnika Marcina Matczka. Z początkiem października br. pojawił się drugi album artysty zatytułowany „Młody Matczak” i już w trakcie przedsprzedaży zyskał status kilkukrotnej platyny. Głośnym echem odbił się koncert w Warszawie, który zgromadził 42 tys. widzów. W lipcu Mata jako pierwszy polskojęzyczny twórca w historii trafił na listę „Global 200” magazynu „Billboard”. We wrześniu jako pierwszy żyjący polski artysta przebił barierę 2 mln słuchaczy na platformie Spotify.
Zobacz jeden z popularniejszych utworów Maty:
Zobacz wpisy o kampanii McDonalds w mediach społecznościowych na Facebooku:
Na koncie Maty na Instagramie:
Wyświetl ten post na Instagramie