Radio 90 logo

MUZYKA WYBRANA DLA CIEBIE • Cieszyn 95.2 fm • Rybnik 90 fm Słuchaj Online Facebook YouTube Instagram

Internetowy System Kolejkowy w Żorach znów działa

Facebook Twitter

Internetowy System Kolejkowy w Żorach znów poprawnie działa. Mieszkańcy mogą z domu umówić się na wizytę w urzędzie, na konkretny dzień i godzinę.

Internetowy System Kolejkowy w Żorach

Ponownie można korzystać z internetowego systemu kolejkowego. Po 3 tygodniach awaria w żorskim magistracie została usunięta. Osoby, które chcą zarejestrować samochód, odebrać prawo jazdy czy wymienić dowód osobisty powinny rejestrować się poprzez stronę. W jaki sposób umówić się przez internet?

Internetowy System Kolejkowy w Żorach: W jaki sposób umówić się przez internet? Wystarczy kilka kroków!

Wejdź na stronę zory.pl i kliknij w baner Internetowy System Kolejkowy, który znajduje się w zakładce „Dla mieszkańców”. Wpisz swoje dane i wybierz rodzaj sprawy, którą chcesz załatwić. System pozwala na wybranie jednej z pięciu usług: Rejestracja Pojazdu, Prawa Jazdy, Dowody Osobiste, Ewidencja Ludności oraz Odbiór dowodu osobistego / Zgłoszenie nabycia lub zbycia pojazdu. Wybierz datę i godzinę wizyty – dostępne terminy zaznaczone są kolorem zielonym.

Po kliknięciu pola „Zarezerwuj” wyświetli się potwierdzenie i numer rezerwacji. W przypadku wpisania adresu e-mail, potwierdzenie zostanie wysłane na skrzynkę mailową. W dniu wizyty przyjdź do Urzędu Miasta Żory przy Rynek 9 kilka minut przed umówioną wizytą i pobierz bilet z automatu biletowego, znajdującego się przy wejściu do Wydziału Spraw Obywatelskich. By to zrobić wpisz numer rezerwacji.

Automat biletowy wydrukuje bilet, z którym należy oczekiwać na wywołanie numeru. Numer wyświetli się na ekranie nad odpowiednim stanowiskiem obsługi oraz będzie wywołany przez pracownika urzędu. W przypadku niezgłoszenia się klienta do wyznaczonego stanowiska, bilet zostanie anulowany. Godzina rezerwacji wizyty jest określana orientacyjnie. Rozpoczęcie obsługi może ulec opóźnieniu, w zależności od zakończenia obsługi poprzedniego klienta. Przybycie po wyznaczonej godzinie spotkania i niewygenerowanie biletu przed wizytą, będzie skutkowało automatycznym anulowaniem rezerwacji i utratą kolejki.

W przypadku rezygnacji z umówionej wizyty, trzeba zadzwonić z odpowiednim referatem. Umożliwi to skorzystanie z terminu wizyty innym oczekującym osobom. Uwaga! Klienci, którzy nie mają dostępu do Internetu, mogą umawiać wizyty telefonicznie, kontaktując się z odpowiednim referatem. W tej sytuacji po przybyciu na umówioną godzinę, należy pobrać w automacie bilet, wybierając rezerwacja oraz wpisując otrzymany telefonicznie kod. Klienci oczekujący na wywołanie numeru biletu, mogą skorzystać z poczekalni.

Numery kontaktowe:

  • Ewidencja ludności – tel. 32 43 48 109
  • Dowody osobiste – tel. 32 43 48 110
  • Prawa jazdy – tel. 32 43 48 107
  • Rejestracja pojazdów – tel. 32 43 48 103

Czytaj także:

 

Najnowsze

R E K L A M A

Polecamy dzisiaj