Zmiany obsługi w wydziale komunikacji w Rybniku. Czy są efekty?
3 dodatkowe etaty, lepsze oprogramowanie i sprzęt komputerowy - to wszystko ma sprawić, że skróci się czas na załatwienie spraw w wydziale komunikacji w Urzędzie Miasta w Rybniku. W ostatnich miesiącach czas oczekiwania na wolny termin to nawet tydzień, dlatego też urzędnicy stawiają na internetowe zapisywanie się do kolejki, by maksymalnie skrócić czas wizyty w magistracie. Czy coś się zmieniło?
Sprawdzał reporter Radia 90 Arkadiusz Żabka. Posłuchaj jego sondy:
W Rybniku zarejestrowanych jest ponad 100 tysięcy samochodów. Cały czas ta liczba rośnie.
Na stronie miasta www.rybnik.eu należy wybrać główną zakładkę „mieszkaj” i tam wyszukać z listy pozycję „rejestracja pojazdu”. Wybranie tej opcji pozwoli na sprawdzenie aktualnego stanu kolejki do poszczególnych stanowisk i umówienie wizyty w urzędzie na konkretny dzień i godzinę. Takie rozwiązanie pozwoli na szybsze załatwienia sprawy.
Bezpośredni link TUTAJ.
Jednocześnie urzędnicy przypominają, że opłat w Wydziale Komunikacji można dokonać kartą płatniczą, to także ma przyśpieszyć całą procedurę. Pialiśmy o tym TUTAJ.