Zmiany w ZUS 22-29.05.
Zmiany w bezpośredniej obsłudze klientów rybnickim ZUS-ie. Od najbliższego piątku (22.05.) do końca następnego tygodnia (do 29.05.) nie będzie bezpośredniej obsługi klientów.
Wszystko w związku z sytuacją epidemiczną w regionie. Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć na stanowisku dziennika podawczego albo bez osobistego kontaktu z pracownikiem – do skrzynek na dokumenty. ZUS nadal jest dostępny przez internet – za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS, ale także w kontakcie telefonicznym. W sprawach dotyczących Tarczy Antykryzysowej można korzystać ze specjalnie uruchomionych w tym celu dodatkowych infolinii.
Jak się skontaktować z ZUS telefonicznie?
• Centrum Obsługi Telefonicznej – 22 560 16 00 konsultanci dostępni w godz. od 7.00 do 18.00 w dni robocze (pn.-pt) – w sprawach ogólnych
Dodatkowe numery telefoniczne :
• nr telefonu 22 290 87 01 w godz. od 7.00 do 15.00 w dni robocze (pn-pt)- obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji, dodatkowych zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem
• nr telefonu 22 290 87 02; nr telefonu 22 290 87 03 – od 7.00 do 15.00 w dni robocze (pn-pt) obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców w ramach Tarczy Antykryzysowej
Czytaj także: