Radio 90 logo

MUZYKA WYBRANA DLA CIEBIE • Cieszyn 95.2 fm • Rybnik 90 fm Słuchaj Online Facebook YouTube Instagram

Czy to już koniec „polowania” na klientów na parkingu przy ulicy Kotucza w Rybniku? Wiele na to wskazuje

Facebook Twitter

Przypomnijmy, do naszej redakcji zgłaszało się wiele osób, które za szybą swojego samochodu znalazło wezwanie do zapłaty za brak biletu parkingowego. Wielu nie zdążyło dojść do parkomatu i wrocić z biletem a już byli ukarani. Nie pomagały odwołania. O pomoc zwrócili się do rzecznika praw konsumentów w Rybniku.

Joanna Appel zapowiedziała, że będzie interweniować w ich sprawie. Udało się pomóc. Oto informacja jaką podała Radio 90 Joanna Appel, powiatowy rzecznik konsumentów w Rybniku:

W nawiązaniu do sprawy dotyczącej wezwań wniesienia opłaty dodatkowej na parkingu przy Centrum Handlowym, ul. Kotucza w Rybniku, informuję że:
W wyniku interwencji Powiatowego Rzecznika Konsumentów, po licznych skargach najemców oraz negatywnych artykułach w lokalnej prasie właściciel parkingu poinformował o rozwiązaniu umowy z zarządcą parkingu.
Zgodnie z deklaracją złożoną przez właściciela parkingu kontrole zostały wstrzymane od 13.12.2022r .
Po uzyskaniu porozumienia w kwestii długości okresu wypowiedzenia firma zarządzająca zdemontuje swoje urządzenia i oznakowanie z terenu parkingu.
Natomiast zarządca parkingu zdeklarował, iż uwzględni pozytywnie wszystkie reklamacje dotyczące spraw przedstawionych przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów w wystąpieniu skierowanym do zarządcy w dniu 05.12.2022r.
W w/w wystąpieniu interwencją objęto 14 spraw.

Z poważaniem
Joanna Appel
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Rybniku

Czytaj także:

Najnowsze

R E K L A M A

Polecamy dzisiaj