„To absurd!” – pacjenci są oburzeni. Trzeba dzwonić kilkadziesiąt minut, by zarejestrować się do doktora
Miał usprawnić pracę, a niestety utrudnia. Mowa o automacie telefonicznym w jednej z przychodni w Rybniku. Jak twierdzą pacjenci, teraz na rejestrację telefoniczną czeka się nawet godzinę.
Dzwoniliśmy, faktycznie połączenie łatwe nie jest:
Leszek Brodala kierownik NZOZ MEDIKOL nie ukrywa, że jest problem z telefonicznym połączeniem z przychodnią. Ale jest lepiej niż było, przed zakupem automatycznej sekretarki w ogóle nie można się było do nas dodzwonić – przyznaje w rozmowie z Arkadiuszem Żabką:
Rozwiązaniem byłby dodatkowy etat telefonistki – dodaje doktor Brodala:
Dodajmy, że problem z dodzwonieniem się do poradni dotyczy sporej ilości placówek. Niektóre z nich praktycznie zrezygnowały z możliwości rejestracji telefonicznej.