Radio 90 logo

MUZYKA WYBRANA DLA CIEBIE • Cieszyn 95.2 fm • Rybnik 90 fm Słuchaj Online Facebook YouTube Instagram

Urząd Miasta w Rybniku: Dłużej, ale z ograniczeniami

Facebook Twitter

Od najbliższego poniedziałku (26.10.)rybnicki magistrat zmienia godziny funkcjonowania, ogranicza także bezpośrednie kontakty z petentami. Wydziały czynne będą w ciągu całego tygodnia (pn.-pt.) w godzinach od 7.00 do 20.00 z przerwą w godzinach: 13.00- 14.00.

Urzędnicy będą pracować w systemie dwuzmianowym, a między jedną a drugą zmianą prowadzona będzie dezynfekcja. Od 2 listopada w tym samym trybie funkcjonować będzie Urząd Stanu Cywilnego, w przyszłym tygodniu (26 – 31.10.) jednostka będzie czynna od 7.30 do 15.30.

W urzędzie wyłączona jest bezpośrednia obsługa klientów.

Wyjątkiem są sytuacje, w których zapewnianie pomocy klientom jest niezbędne, w szczególności w zakresie załatwienia spraw dotyczących:

  • ewidencji ludności i dowodów osobistych;
  • pomocy społecznej;
  • świadczenia usług komunalnych;
  • wydawania praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów komunikacyjnych;
  • budownictwa oraz planowania i zagospodarowania przestrzennego;
  • ochrony środowiska
  • korzystania z wód, w zakresie zgody wodnoprawnej wydawanej na podstawie ustawy
    Prawo wodne
  • infrastruktury telekomunikacyjnej.

Osobiste załatwienie sprawy w urzędzie możliwe jest po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z pracownikiem danego wydziału czy biura!

Ważne informacje:

  • Urząd Stanu Cywilnego realizuje sprawy z zakresu rejestracji stanu cywilnego.
  • Wszystkie dotychczas umówione wizyty (osobiście lub telefonicznie) zostają anulowane, za wyjątkiem wizyt umówionych za pośrednictwem elektronicznego (kolejkowego) systemu rezerwacji terminów.
  • W pozostałym zakresie kontakt Klientów z pracownikami Urzędu następuje wyłącznie telefonicznie lub mailowo w godzinach pracy Urzędu. Wykaz numerów telefonów oraz adresów mailowych dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta
  • Klienci mogą przysłać korespondencję pocztą tradycyjną, faksem, e-mailem lub za pośrednictwem SEKAP lub ePUAP.
  • Przy wejściu do budynku od ulicy Miejskiej ustawiona jest „skrzynka podawcza”, do której klienci mogą składać dokumenty lub informacje (bez potwierdzenia złożenia dokumentu) z prośbą o kontakt w prowadzonej przez Urząd sprawie.
  • Kasy w budynkach urzędu będą zamknięte. Zaleca się, aby w miarę możliwości opłat dokonywać przelewem.
  • Zawieszona zostaje możliwość osobistego składania skarg i wniosków.

Czytaj także:

Najnowsze

R E K L A M A

Polecamy dzisiaj