Radio 90 logo

MUZYKA WYBRANA DLA CIEBIE • Cieszyn 95.2 fm • Rybnik 90 fm Słuchaj Online Facebook YouTube Instagram

Urząd Miasta w Żorach uruchamia system kolejkowy. Jak zarezerwować wizytę?

Facebook Twitter

Żorski magistrat wprowadza system kolejkowy przy obsłudze petentów. Ma pomóc przy rejestracji samochodu, odebraniu prawa jazdy, a także przy wymianie dowodu osobistego. Można już rezerwować termin wizyty w Wydziale Spraw Obywatelskich przez internet, poprzez system kolejkowy.

fot.http://www.zory.pl

System umożliwia on rezerwację dogodnego dla klienta terminu oraz godziny wizyty w prosty i szybki sposób. Można to zrobić poprzez specjalny formularz. W dniu zaplanowanej wizyty, należy w magistracie pobrać bilet, wpisując numer rezerwacji na automacie biletowym, znajdującym się przed głównym wejściem do Wydziału Spraw Obywatelskich. Numer biletu wyświetli się nad okienkiem, w którym załatwimy sprawę.

System kolejkowy zapewnia lepszą organizację pracy i wyższy standard obsługi klienta. Dodatkowo pozwala na ograniczenie kontaktów z innymi, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa. Klienci unikną również niepotrzebnych stresów związanych z oczekiwaniem na obsługę. Wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań przyniesie korzyści zarówno klientom, jak i pracownikom urzędu

– mówi Krystyna Porwolik, Kierownik Referatu Komunikacji Wydziału Spraw Obywatelskich.

fot.http://www.zory.pl

Aby internetowo zarezerwować wizytę w Wydziale Spraw Obywatelskich, należy skorzystać z formularza. Następnie, należy wskazać rodzaj sprawy, którą chcemy załatwić, wybrać datę i godzinę wizyty oraz wypełnić wymagane pola. System pozwala na wybranie jednej z czterech usług: Rejestracja Pojazdu, Prawa Jazdy, Dowody Osobiste, Ewidencja Ludności. Po kliknięciu pola „Zarezerwuj” wyświetli się potwierdzenie i numer rezerwacji. W przypadku wpisania adresu email, potwierdzenie zostanie wysłane na skrzynkę mailową.

W dniu zaplanowanej wizyty, należy przybyć do budynku Urzędu Miasta Żory przy ul. Rynek 9 przed umówioną wizytą i pobrać bilet, wpisując numer rezerwacji na automacie biletowym, znajdującym się przed głównym wejściem do Wydziału Spraw Obywatelskich. Po wpisaniu numeru rezerwacji automat biletowy wydrukuje bilet, z którym należy oczekiwać na wywołanie numeru. Numer biletu wyświetli się na ekranie nad odpowiednim stanowiskiem obsługi oraz będzie wywołany przez pracownika urzędu. W przypadku niezgłoszenia się klienta do wyznaczonego stanowiska, bilet zostanie anulowany.

Godzina rezerwacji wizyty jest określana orientacyjnie. Rozpoczęcie obsługi może ulec opóźnieniu, w zależności od zakończenia obsługi poprzedniego klienta. Przybycie po wyznaczonej godzinie spotkania i niewygenerowanie biletu przed wizytą, skutkować będzie automatycznym anulowaniem rezerwacji i utratą kolejki. W przypadku rezygnacji z umówionej wizyty, prosimy o anulowanie jej korzystając z linka zamieszczonego w wiadomości mailowej, otrzymanej po dokonaniu rezerwacji. Umożliwi to skorzystanie z terminu wizyty innym oczekującym osobom.

Klienci, którzy nie mają dostępu do internetu, nadal mogą umawiać wizyty telefonicznie, kontaktując się z odpowiednim referatem. W tej sytuacji po przybyciu na umówioną godzinę, należy pobrać bilet w automacie biletowym, wybierając jeden z czterech rodzajów usług. Klienci oczekujący na wywołanie numeru biletu, mogą skorzystać z poczekalni.

Internetowy System Kolejowy

  • Ewidencja ludności – tel. 32 43 48 109
  • Dowody osobiste – tel. 32 43 48 110
  • Prawa jazdy – tel. 32 43 48 107
  • Rejestracja pojazdów – tel. 32 43 48 103

Najnowsze

R E K L A M A

Polecamy dzisiaj