Biuro Obsługi Klienta w MZK, częściowo otwarte
Od środy (6.05.) pasażerowie mogą załatwiać sprawy związane z komunikacją miejską nie tylko telefonicznie i za pośrednictwem sieci internetowej. Po wcześniejszym umówieniu, pracownik MZK, wyjdzie do klienta na korytarz przed biuro, gdzie przygotowano stanowisko do uzupełniania dokumentów.
Znajduje się tam także płyn do dezynfekcji rąk. Zaleca się, aby każdy był zaopatrzony w rękawiczki i maseczkę ochronną. Drugą, nową formą dostępu do BOK jest kontakt za pośrednictwem skrzynki podawczej, która znajduje się przed wejściem do biura.
Można do niej wrzucać wszelką korespondencję związaną z MZK. Skrzynka jest opróżniana kilka razy dziennie. Jeśli dokumentów jest więcej niż jeden, należy dostarczyć je w zamkniętych kopertach. Warto również podać numer telefonu kontaktowego.
Przedstawione powyżej zasady obowiązują do odwołania.