Raciborskie starostwo nadal rekomenduje rejestracje pojazdów droga korespondencyjną
Można tego dokonać składając komplet dokumentów w biurze podawczym lub wysyłając pocztą. Urzędnik zadzwoni, by ustalić termin i godzinę odbioru dokumentów i tablic.
Ważne, by pamiętać, by do wniosku dołączyć również wydruk potwierdzenia przelewu opłaty komunikacyjnej i ewidencyjnej. Rejestracja jest dokonywana najczęściej następnego dnia po złożeniu wniosku.
Wniosek o rejestrację pojazdu: TUTAJ (we wniosku wpisz koniecznie numer telefonu kontaktowego)
Informacja telefoniczna pod nr 32 45 97 398
UWAGA – do wniosku należy dołączyć również wydruk potwierdzenia przelewu opłaty komunikacyjnej i ewidencyjnej. W tytule przelewu należy wpisać nr VIN pojazdu.
Rachunek bankowy: 80 1560 1140 2227 7506 3000 0003
Rejestracja jest dokonywana najczęściej następnego dnia po złożeniu wniosku. W przypadku dużej liczby spraw może wydłużyć się do 2-3 dni. W tym czasie pojazdem nie można poruszać się po drogach z powodu braku tablic rejestracyjnych.
Niezależnie od rejestracji korespondencyjnej istnieje możliwość załatwienia sprawy od ręki podczas wizyty w urzędzie, jednak ze względów bezpieczeństwa epidemicznego należy wcześniej umówić termin wizyty na stronie TUTAJ!
Jeśli napotkasz trudności z samodzielną rezerwacją terminu zadzwoń pod nr 32 45 97 311.
Czytaj także: