Macie pytania o tarczę antykryzysową? Odpowie specjalista ZUS
Zadzwoń, zapytaj. Zakład Ubezpieczeń Społecznych na czwartek (23.04.) zapowiada dyżur telefoniczny dla śląskich przedsiębiorców.

W sobotę (18.04.) weszły w życie zmiany w tzw. tarczy antykryzysowej. Dotyczą one m.in. zwolnienia ze składek w ZUS oraz świadczeń postojowych. Teraz skorzysta z nich więcej osób.
Zwolnienie z obowiązku opłacenia należności z tytułu składek za marzec – maj 2020 r., świadczenie postojowe dla osób wykonujących umowy cywilnoprawne i osób prowadzących działalność gospodarczą, ulgi w opłacaniu składek bez opłaty prolongacyjnej – odroczenie terminu płatności lub rozłożenie na raty należności z tytułu składek – to główne zagadnienia na jakie będzie można uzyskać odpowiedź od eksperta ZUS w ramach czwartkowego dyżuru telefonicznego.
Dyżur w czwartek (23.04.) w godz. od 12.00 do 14.00 pod numerem telefonu: 32 34 90 626.
Mamy nadzieję, że dzięki bezpośredniej rozmowie z naszym pracownikiem uda się rozwiać wątpliwości naszych klientów w zakresie nowych przepisów i uzyskać niezbędną pomoc przy wypełnianiu wniosków w ramach tzw. tarczy antykryzysowej. Zapraszamy do udziału w dyżurze
– mówi Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego.
Czytaj także:
- Podstawowe błędy we wnioskach do ZUS
- Spływają wnioski o pomoc w ramach tarczy antykryzysowej. ZUS w Rybniku przyjął ponad 22 tysiące
- ZUS: Ruszyły wypłaty postojowego