Ustroń Plus, czyli promocja poprzez turystykę
Ustroń Plus – to nazwa projektu promocyjnego miasta, który powstał ze wspólnych wysiłków ponad 70 podmiotów z branży turystycznej, usługowej i gastronomicznej. Celem projektu jest promocja Ustronia oraz przygotowanie jak najatrakcyjniejszej oferty dla odwiedzających miasto.
Wydaje nam się, że Ustroń Plus to niezwykły, w skali Polski, projekt. Przede wszystkim chcemy połączyć wysiłki promocyjne związane z turystyką. Do tej pory wszyscy działali na własną rękę – tłumaczy Andrzej Drobik organizator projektu. – W nasze działania angażujemy też organizacje pozarządowe i kluby sportowe z terenu miasta. Mówiąc prościej: chcemy połączyć wszystkich, którzy są ważni dla obrazu Ustronia, jako miasteczka turystycznego – dodaje.
Pierwszą akcję jaką przygotował Ustroń Plus to specjalna kampania zniżkowa dla narciarzy, korzystających z ustrońskich wyciągów, którzy posiadają karnety lub Wiślański Skipass. Specjalnie oznaczone restauracje, puby czy kawiarnie – a jest ich ponad 20 – będą oferować kilkunastoprocentowe rabaty, tak aby narciarze pozostali dłużej w Ustroniu. Promocyjna akcja zniżkowa, która będzie prowadzona w Ustroniu potrwa do końca sezonu narciarskiego.