Radio 90 logo

MUZYKA WYBRANA DLA CIEBIE • Cieszyn 95.2 fm • Rybnik 90 fm Słuchaj Online Facebook YouTube Instagram

Szpital w Rybniku: Nie można dodzwonić się do poradni – alarmują nasi słuchacze

Facebook Twitter

Szpital w Rybniku bez telefonicznej rejestracji do poradni? - Nie można się dodzwonić. Żaden z podanych numerów nie odpowiada – donosi zdenerwowany słuchacz Radia 90. Sprawdziliśmy to i rzeczywiście, dodzwonienie się do rejestracji jest trudne. Z czego to wynika? - pytamy w lecznicy.

Szpital w Rybniku

Szpital w Rybniku: Nikt nie odbiera telefonów w rejestracji – alarmują słuchacze

Nie można dodzwonić się do przychodni działających przy Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym numer 3 w Rybniku. Żaden z podanych numerów nie odpowiada. Jestem po zabiegu, jak mam się umówić na wizytę kontrolną?

– donosi zdenerwowany słuchacz Radia 90. Sprawdziliśmy to i rzeczywiście, dodzwonienie się do rejestracji jest dość trudne. Z czego to wynika? – pytamy w lecznicy.

W Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym numer 3 w Rybniku działa kilkanaście specjalistycznych przychodni. Każdego dnia przed okienkami ustawiają się tłumy pacjentów, którzy chcą umówić się na pierwszą albo kontrolną wizytę. Bez przerwy dzwoni także telefon, ale rzadko kiedy przy takim przepływie pacjentów przy okienku, pielęgniarki po słuchawkę sięgają.

Niestety, znamy problem. Pacjentów mamy bardzo dużo, a dodatkowo nałożył się nam na to sezon urlopowy. Najlepszym rozwiązaniem dla pacjentów, którzy chcą się do nas dodzwonić jest skorzystanie z ogólnego numeru telefonu do rejestracji – 32 429 1369. Pod ten numer mamy podpiętą tzw. mobilną słuchawkę telefoniczną i każda z pielęgniarek które telefon odbierze przekaże słuchawkę do osoby, która w danej poradni umawia wizyty

– mówi Karolina Wałowska, rzeczniczka WSS nr 3 w Rybniku.

W przyszpitalnych poradniach w Rybniku wkrótce ma zacząć także działać elektroniczny system kolejkowy. Ten, chociaż został zamontowany już kilka miesięcy temu, wciąż nie działa.
Na zamontowanych ekranach wyświetla się napis „proszę czekać”, pacjenci nie mogą pobierać numerków.

Mamy przejściowe problemy techniczne, ale nasi informatycy zapewniają, że wszystkie trudności zostaną usunięte do końca lipca

– mówi Karolina Wałowska.

Czytaj także:

Najnowsze

R E K L A M A

Polecamy dzisiaj