Radio 90 logo

MUZYKA WYBRANA DLA CIEBIE • Cieszyn 95.2 fm • Rybnik 90 fm Słuchaj Online Facebook YouTube Instagram

Zawarli umowy i wpłacili zaliczki. Pieniądze przepadły, usługi nie ma…

Facebook Twitter

Teraz o tym, jak łatwo można stracić pieniądze. Ostrzegamy. Do redakcji Radia 90 zgłosili się mieszkańcy Wodzisławia, którzy zawarli umowy, wpłacili zaliczki i czekali. Na montaż okien, drzwi i elementów bramy wjazdowej....

Czekali kilka tygodni, ale się nie doczekali. Ani usługi, ani zwrotu pieniędzy:

– powiedzieli Monice Sokołowskiej nasi słuchacze, którzy ustalili, że firma z Wodzisławia nie wywiązuje się z umów także z producentami, u których zamawia towar:

Sprawą zajmuje się wodzisławska policja, która prowadzi postępowanie sprawdzające, z końcem grudnia ma tam zapaść decyzja czy zostanie wszczęte śledztwo, czy sprawa zostanie umorzona. O zwrot wpłaconych zaliczek w imieniu poszkodowanych występuje też Powiatowy Rzecznik Praw Konsumentów. Na razie bez rezultatu:

– wyjaśnia Dariusz Kalemba, Powiatowy Rzecznik Praw Konsumentów z Wodzisławia. Co powinno zwrócić uwagę klienta zanim zdecyduje się na zawarcie umowy z firmą?

Podobnie było w przypadku firmy, z którą nasi słuchacze zawarli umowy. Istnieje dopiero od maja, już są poszkodowani, a kontaktu z właścicielką nie ma…

Próbowaliśmy też dodzwonić się do przedstawiciela firmy, niestety bez skutku. Nasi słuchacze prawdopodobnie będą zmuszeni dochodzić swoich praw na drodze sądowej z powództwa cywilnego. Być może złożą pozew zbiorowy, wszystko zależy od ilości poszkodowanych osób.

Najnowsze

R E K L A M A

Polecamy dzisiaj

Jak mija dzień? Sprawdź najważniejsze wiadomości z 5 maja 2024