Ograniczenia w kolejnym urzędzie. Tym razem w Lubomi
O wprowadzeniu obostrzeń w przyjmowaniu petentów poinformował wczoraj (24.01.) Urząd Gminy w Lubomi. Od dziś (25.01.) do odwołania wprowadzone zostały ograniczenia związane z bezpośrednią obsługą klientów.
Sprawy, które wymagają osobistej obecności, będą załatwiane tylko i wyłącznie po uprzednim umówieniu terminu wizyty (daty i godziny) z poszczególnymi pracownikami.
Wszelkie pisma i dokumenty należy przesyłać za pośrednictwem:
- poczty tradycyjnej,
- poczty elektronicznej [email protected],
- poprzez system ePUAP (elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej)
- można wrzucać do skrzynki znajdującej się przed wejściem do budynku Urzędu.
Lista kontaktów telefonicznych do urzędu:
- Biuro Obsługi, Informacja – 32 45 16 128.
- Urząd Stanu Cywilnego – 32 45 16 128 wew. 40.
- Ewidencja Ludności, Dowody Osobiste – 32 45 16 128 wew. 29.
- Podatki i Opłaty Lokalne – 32 45 16 128 wew. 35 lub 39.
- Ochrona Środowiska, dotacje do wymiany kotłów CO – 32 45 16 128 wew. 60.
- Odpady komunalne – 32 45 16 128 wew. 26.
Czytaj także: