Radio 90 logo

MUZYKA WYBRANA DLA CIEBIE • Cieszyn 95.2 fm • Rybnik 90 fm Słuchaj Online Facebook YouTube Instagram

W Wigilię ZUS zamknięty. Nie będzie również działało Centrum Obsługi Telefonicznej

Facebook Twitter

W piątek, 24 grudnia, Zakład Ubezpieczeń Społecznych będzie nieczynny. W tym dniu nie będzie również działało Centrum Obsługi Telefonicznej. Zgodnie z Kodeksem Pracy, 24 grudnia jest dniem wolnym dla pracowników ZUS za dzień świąteczny – sobotę 25 grudnia.

ZUS

Klienci wszelkie formalności będą mogli załatwić za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych, która jest dostępna non stop, przez 7 dni w tygodniu. Wystarczy zalogować się na swój profil PUE, by złożyć dokumenty, czy wysłać wniosek. Osoby, które chciałyby uzyskać informacje w sprawie Polskiego Bonu Turystycznego mają do dyspozycji specjalną całodobową infolinię (tel. 22 11 22 111).

Za wszelkie utrudnienia związane z zamknięciem placówek w Wigilię z góry przepraszamy. Przypominamy, że jeśli ktoś ma pilną sprawę w ZUS, to najlepiej nie zostawiać tego na ostatnią chwilę. Do świąt jest jeszcze kilka dni. Dla oszczędności czasu można wizytę w ZUS umówić na konkretny dzień i godzinę, zgodnie z pracą urzędu. Temu właśnie służy umawianie wizyt w ZUS przez telefon. Telefony kontaktowe do umawiania wizyt można znaleźć na naszej stronie internetowej

– podpowiada Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego.

Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego

Zakład przypomina również o możliwości rozmowy z pracownikami ZUS za pośrednictwem wideorozmowy. To bardzo dobre rozwiązanie dla tych co w trosce o swoje zdrowie starają się unikać miejsc publicznych, albo dla osób, które mają w danym momencie utrudniony dojazd do placówki.

Rozmowę online z ekspertem ZUS można umówić poprzez naszą stronę internetową www.zus.pl/e-wizyta. Łącząc się online z ZUS z domu, od znajomych, z dowolnego miejsca w kraju lub za granicą, możemy dopytać się o swoją sprawę, wyjaśnić wątpliwości, zasięgnąć porady. To bardzo wygodna forma kontaktu i coraz częściej wybierana przez klientów ZUS

– dodaje rzeczniczka.

Czytaj także:

Najnowsze

R E K L A M A

Polecamy dzisiaj